mandag 29. juni 2009

Fortsatt i live!

Bare en liten hilsen i dag. De siste ni dagene har vaert innholdsrike. Tre dager i jungelen med aper, slanger og insekter var fantastisk. Bilder senere. For oyeblikket befinner vi oss i semuc champey.Vaert her siden fredag. Paradis pa jord med naturlige svommebaseng klare som glass. Stedet ligger ganske langt utenfor alfarvei saa vi foler oss rimelig heldige. Vi har svomt i huler med undervanselver med stearinlys som eneste lyskilde, rappelert ned fosser og hoppa fra klipper. Det hele blir ekstra spennende med tanke paa at sikkerhetsforeskrifter i guatemala er ikkeksisterende .Vi bor i en liten hytte rett ved basengene for en slikk og ingenting. Fantastiske dager. Et lite skaar i gleden er at vi begge har blitt syke, jannicke hadde en toff natt i gaar og jeg har hatt mageonde siden jungelen. I dag foler vi oss imidlertid bedre og har friskt mot. I morgen satser vi paa aa komme oss til Antigua ca aatte timers biltur herfra. Maa komme oss sydover.

Satser paa en bedre internettforbindelse neste gang saa vi kan legge ut noen bilder.

Hasta luego

onkel og tante reisende mac.

1 kommentarer:

Espen sa...

hallo på dere, nå er jeg ofisielt fan av de reisende i den store verden.
håper dere fortsatt har en herlig tur uten problemer. her i Halden har C og jeg vært på stranda med Kalle og Oda samt jack og en liten valp vi passer noen dager for sønnen min.
Ellers er det så varm nå at sofaen er min beste venn sammen med cola og isbiter, prøvde å skru
'litt på calibraen men det ga jeg fort opp da det sikkert var 50 grader inni den.
kos dere videre, elsk hverandre og ha det toppers.
Espen

Legg inn en kommentar