tirsdag 11. august 2009

Costa Rica

Saa, etter en uke i San Juan del Sur, kom vi oss til Costa Rica i dag. Etter tre kyllingbusser og en noe forvirrende grenseovergang, endte vi opp paa et sted som er helt identisk med det forannevnte stedet. Her i Tamarindo er det om mulig enda mer amerikanisert og "sydensk", men Andreas har faatt blod paa tann og vil surfe mer. Han hoppet nemlig opp paa hesten igjen i gaar i San Juan, tok surfetimer, og denne gangen gikk det smertefritt. Han kom seg opp paa flere boelger og var svaert saa fornoeyd. Jeg, derimot, feiget ut og solbadet i stedet, som jeg maa innroemme er en av de mest idiotiske aktiviteter man kan bedrive.. I dag morges var Andreas ivrig og glad etter gaarsdagens boelgeeskapader, og jeg var brent nok en nyanse roedere..

I morgen skal gutten ri boelgene atter en gang, mens jeg grubler hardt paa hva jeg skal ta meg til.

-Itte no mer solbading, vaer saa snill...!-

Kanskje skal jeg forsere og temme en havets hest, jeg og.. Boelgene i disse trakter er ikke uoverkommelige, men vi har ikke penger til surfeopplaering her i Costa Rica, saa jeg maa i tilfelle ta det paa gefühlen. Det gikk jo saa bra sist:)

Vi har bare noen faa dager her i Costa Rica, foer vi flyr til Peru paa loerdag. Neste fase er i emning, og vi gleder oss. Jeg vet jeg lovet bilder i forrige innlegg, men PC-ene rundt omkring er kostbare smaa töser, og de har en tendens til ikke aa oenske kameraoppkobling. Snart, snart skal vi legge ut kjedelige bilder av oss i hammocker og lignende, i fleng, vi har masser!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar